Cand social media schimba oameni (P) - Rareş Cojocaru

Cand social media schimba oameni (P)

Cand social media schimba oameni (P)

În ultimii ani am fost împreună martori la impactul remarcabil al social media și bloggerilor asupra societății, reușind nu de puține ori să ajute oameni, să susțină comunități, să înceapă revoluții și să schimbe guverne (Egipt).

Nu cred că mai este nevoie de exemple: ALS Challenge ($115 mil. donated), recentul Facebook NepalEarthquakSupport ($17 mil. donated), #OccupyGezi (protestul uriaș timp de 3 săptămâni din Istanbul 2013, cu zeci de mii de oameni pe străzi, coordonat pe Twitter) sau cei de la Jack’s Gap care au reușit prin Youtube proiecte precum Following Heart Project (It follows three women who use technology to enable them to do what they’re passionate about) și The Rickshaw Run (travel east to west India while raise as much money as possible for the Teenage Cancer Trust).

Pe Ionuț Tecuceanu l-am întâlnit iarna trecută la Biz Social Media Snow Camp. Pe atunci nu-i știam povestea. Era băiatul carismatic care știe bine cu chitara și editare video. După un job de 5 ani în PR, a renunțat la tot pentru a-și dedica timpul muzicii. Și a plecat în Amsterdam să-i încânte pe turiștii care-i băteau străzile. Doar el și chitara. Just like that. Apoi, în 2013, a urmat Dublin, iar Grafton Street și l-a însușit.

ionut tecuceanu.

Acum o lună, dupa ani de scris și compus, Ionuț a început o campanie pe Kickstarter, celebra platformă de crowdfunding, pentru primul său album. Avea nevoie de 7.000 de euro. Doar că mai mult se strângeau like-uri și share-uri. Marta a intervenit atunci rugând companiile prezente la Social Media Camp să i se alăture, iar în schimb să le ofere publicitate în Revista Biz. A contactat și câțiva bloggeri întrebându-i dacă nu vor să se alăture inițiativei și să promoveze unul dintre brandurile care îl ajută pe Ionuț.

În ziua aceea i-am scris Martei. Îmi place să ajut, iar dacă o poți face ar fi și păcat să ramâi indiferent. Așa că astăzi scriu despre Vodafone, unul dintre sponsorii lui.

Acestea fiind spuse, trebuie să știi că…

Promoțional, clienții care achiziționează Cartela Vodafone și activează una dintre extraopțiunile „Ce vrei tu” până la 1 iunie 2015, vor primi gratuit un bonus lunar egal cu valoarea extraopțiunii activate.

Bonusul poate fi folosit pentru activarea unei alte extraopțiuni, în aceeași lună sau într-o lună viitoare, până la 31 iulie 2015. Mai multe informații privind activarea bonusului sunt disponibile la următoarea adresă: https://www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/cartela-vodafone/oferte-promotionale/index.htm

vodafone dublu ce vrei tu

Iar până când muzica lui Ionuț va putea fi ascultată și pe Zonga…

Clientii Cartelei Vodafone care activeaza extraoptiuni de minim 6 EURO se pot bucura de o experienta muzicala completa, cu o luna de internet nelimitat, prin Bonusul Nelimitat si acces gratuit, timp de un an de zile, in aplicatia Zonga.

Clientii Cartelei Vodafone – atat cei noi cat si cei existenti – au in continuare acces la portofoliul de extraoptiuni “Ce vrei tu”, ce ofera un fond comun de beneficii, in functie de tipul ofertei activate. Beneficiile pot fi folosite fie pentru convorbiri nationale sau internationale in retelele fixe din Uniunea Europeana, SMS-uri nationale sau trafic de date.

Mă bucur că sunt abonat Vodafone și că am putut contribui la consolidarea unui vis. Probabil cel mai important articol de pe blog.

ionut-tecuceanu-640x640

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Fii la curent cu ce scriu!

Archives